GRATIS FRAKT OVER 999 NOK* HENT I BUTIKK ELLER GRATIS FRAKT OVER 999 NOK*

Frakt og levering

nöysom benytter forløpig Norgespakke ved nettbestillinger. Ved større og tyngre varer over 35 kg benytter vi oss av andre transportleverandører, som feks ColliCare.Du kan selvsagt også velge å hente varene dine gratis i butikken vår i Drøbak innenfor våre åpningstider. Se våre åpningstider HER

Er bestillingen din en gave? Dersom bestillingen din er en gave, opplys oss om dette i bestillingen, så pakker vi den gjerne inn for deg! Dersom du ønsker at varen din sendes til en annen adresse en fakturaadresse, vennligst spesifiser dette i bestillingen. Vi trenger fullt navn, telefonnummer og adresse til mottaker av sendingen.

*Fri frakt over 999 NOK
For alle mindre pakker har vi fast fraktpris på 100 kr og fri frakt dersom du handler for over 999 NOK*. *Det er egne priser for større og tyngre varer over 35 kg da vi må benytte oss av andre frakt-metoder. Vi vil kontakte deg dersom det er uklart om dette gjelder din bestilling. Du kan også alltid kontakte oss dersom du har spørsmål som gjelder levering. 

Svalbard og internasjonale sendinger Det er egne priser for Svalbard og vi ber deg kontakte oss dersom du skal sende varen din dit. Vi sender dessverre ikke internasjonalt enda, men ta kontakt med oss dersom dette gjelder deg, så ser vi hva vi kan ordne!

Hente pakken i butikken i Drøbak Du kan selvfølgelig hente varen din gratis i butikken vår innenfor våre åpningstider. Vi har dessuten åpent på søndager. Se åpningstidene våre HER

OBS! Dersom du har bestilt flere varer og varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, eller at en vare utsolgt fra lager, vil vi ta kontakt med deg og avtale hva du velger å gjøre, enten det er å vente på varen eller kansellere deler av bestillingen. 

Hjemlevering
Vi tilbyr hjemlevering, med et annet fraktselskap feks Colli Care, til kunder som bestiller store varer som store møbler og tepper. 

Transportskader

Dessverre kan det skje at varer blir skadet under transport.

Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

  • Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede  varen.
  • Send en mail til noysom.interior@gmail.com med følgende info:
  1. Ordrenummer fra NÖYSOM
  2. Referansenummer og sendningsnummer fra Norgespakke
  3. Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
  • La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.